pure happiness | Molly Olsson

Molly Olsson

Annons

pure happiness

smileanddowhatulovecollage

Hej bloggen! 

Idag hade jag idrott i skolan och vi körde innabandy. En av aktiviteterna jag gillar mest på idrotten så sprang som en idiot efter bollen och var nästan slutkörd efter det. Sedan blev det en ett snabbt mellanmål innan jag körde ett ett grymt armpass på gymmet. Ökade med något kilo här och där på vikterna och testade “liggande tricepspress” som är en helt ny öving för mig så det känns riktigt bra! Känner  verkligen att jag blir starkare och orkar mer nu, precis den känslan jag vill ha! Det gäller bara att pusha sig själv lite mer varje gång och man kommer dit man vill. Paketet jag fick hem igår är bästa motivationen jag kan tänka mig och jag är typ övertagg på allt hahah, en grym känsla! 🙂

Pre-workout: mellanmål + Octane Bcaa 

Dagens pass för axlar, biceps och triceps: 

4×10 Hantel front höj 6 kg ( nu skriver jag vikterna sammanlagt för båda hantlarna, lättast så!)

4:10 Hantel böjda armar sida, 10 kg

2:10 Hantel Hammer Curls 10 kg 

2:10 Hantel Hammer Curls 12 kg

3:10 Liggande tricepspress, skivstång (vrf står det inte vad den väger, har verkligen ingen aning!) + 2,5 kg

3:10 Bicepcurls 12 kg 

3:10 Pulldown 32,5 kg 

3:10 Triceps Pushdown motstånd

3:10 Axelpress motstånd 6

4:10 Biceps motstånd 

Btw, med “motstånd menar jag på gymcirkelmaskinerna där det inte står vikt i kilo”

Post-workout: Goodlife proteinbar i kokos

Kommentarer

Kommentera

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
Annons
stats