Molly Olsson

Annons

magträning

Hej på er!

Idag tränade jag mage och även nedre delen  av ryggen efter skolan. Fixade en nya spotify-lista idag i skolan så batteriet i mobilen var nästan slut så gick till ett gym lite längre bort för att kunna ladda den och lyssna på musik samtidigt som jag värmde upp i crosstrainern där hahah! Men annars föredrar jag helt klart det i stan, mindre och känns mer hemma på något sätt eftersom jag brukar gå dit. Jag avslitade passet med 50 sidocrunches och 30 crunches med raka ben för att köra slut på allt jag hade! :) Efter passet åt jag en Femmesnack nötbar jag hade glömt att jag hade och tog bussen hem för att plugga och lite annat. Nu har jag precis ätit kvarg och ska plugga lite till innan jag lägger mig för att sova. Imorgon ska jag hålla i idrottslektionen och lära ut lite drill, det blir roligt :) Ha en fin kväll så hörs vi imorgon, puss! 

Pre-workout:

BCAA XL Caps 

Uppvärmning:

15 minuter crosstrainer (2,81 km, 132 kcal)

Styrka: 

Back extensions

Rygglyft

Torso Rotation

Russian twists

Crunches med extra vikt

Hängande sneda benlyft

Omvända crunches raka ben (sakta)

Sidocrunch

Crunch raka ben 

Post-workout: 

Femmesnack

femmesnacken

Kommentarer

Kommentera

Annons
stats